11 ترفند طلایی جذب مشتری برای کاشت ناخن + نمونه های موفق

15 اسفند, 1402

حتما می‌دانید که ناخن‌های مشتریان‌تان بیلبورد تبلیغاتی سیار شما هستند. یعنی چه؟ یعنی افراد دیگر با دیدن نمونه کارتان با شما آشنا می‌شوند و به آن‌ها معرفی می‌شوید؛ در واقع نوعی تبلیغات غیرمستقیم برای حرفه و کار شما خواهند بود؛ با این حساب همیشه باید بهترین خودتان را ارائه دهید تا افراد جدید از این راه وسوسه شوند و با قرض گرفتن دو پای دیگر برای ترمیم و کاشت ناخن‌شان پیش شما بیایند؛ اما فقط نباید به همین بسنده کنید چون رقابت در عرصه بیوتی انقدری بالا گرفته که بی برو برگرد باید تبلیغات مستقیم را هم جدی بگیرید و راه‌های جذب مشتری برای کاشت ناخن را بدانید.

همین موضوع، بهانه‌ای شد تا ما هم در مورد تکنیک‌های جذب و افزایش مشتری برای کاشت ناخن و این که چطور یک مشتری جدید به مشتری دائم و ثابت تبدیل می‌شود صحبت کنیم. همچنین تکنیک‌ها و استراتژی‌های جدید و ترفند افزایش فروش با پیامک را به یک ناخن کار مرور می‌کنیم. شاید بپرسید: “مگه برای حرفه ناخن‌کار هم تبلیغات پیامکی جواب می‌ده؟” بله چرا که نه! راه‌اندازی باشگاه مشتریان و اجرای بازاریابی پیامکی بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای افزایش و جذب مشتری در این لاین زیبایی و دیگر حوزه‌های بیوتی خواهد بود.

اصلا چرا مشتری باید شما را برای خدمات ناخن انتخاب کند؟

جواب دادن به این سوال راه‌حل خیلی از مشکلات و دغدغه‌های ناخن‌کاران با مشتریان است بنابراین شما باید علاوه‌بر این که کار خوب را به مشتریان ارائه می‌دهید مزیت‌های رقابتی بیشتری نسبت به سایر ناخن‌کاران داشته باشید تا مشتری‌ها، وفادارتان بمانند.

یکی از مواردی که در شغل ناخن‌کاری خیلی مهم است و بعضی نسبت به آن بی تفاوت هستند نحوه برخورد و معاشرت با مشتریان‌شان است؛ اگر دغدغه شما هم این است پیشنهاد می‌کنیم همین الان به رازهای طلایی مشتری‌مداری و نمونه‌متن‌های تبلیغات پیامکی برای کاشت ناخن که در ادامه می‌گوییم دقت کنید!

لمینت کردن ناخن

1. اهمیت داشتن اعتماد به نفس در جذب مشتری ناخن

زمانی که با انتقادی از سوی مشتری مواجه شدید نباید جبهه بگیرید و یا خودتان را ببازید و ناامید شوید؛ این مورد در حین انجام بازاریابی پیامکی هم صدق می‌کند. به قول معروف باید مرغ‌تان یک پا داشته باشد تا بتوانید از پس فراز و نشیب‌های مسیر بر بیایید.

چرا؟ چون همه به تبلیغات شما واکنش مثبت نشان نمی‌دهند و گاهی حتی پیامک‌تان را باز هم نمی‌کنند. پس بهتر است با انجام ترفندهای لازم مثل هدف‌گیری مجدد از طریق دستگاه دایرکت پلاس (دستگاه ذخیره شماره موبایل) راه را هموار و مسیر یک ساله را نه یک شبه، اما کوتاه‌تر طی کنید.

دایرکت پلاس برای ناخن کارها

برای این کار اول باید نقطه ضعف مشتری را بدانید و از کلمات قدرتمندی مثل: تخفیف، رایگان، هدیه، شگفت‌انگیز، محدود، فرصت، پیشنهاد، بهترین، معجزه، پایان، بی‌نظیر، فقط، ضمانت، معتبر، راز و… که باعث تشدید این ضعف می‌شود استفاده کنید تا او را به آسانی جذب و به استفاده از خدمات مشتاق نمایید.

  • دستاتون رو به زیبایی عادت بدید! 30٪ تخفیف ویژه خدمات کاشت ناخن، فقط تا ۳ روز در (نام سالن)
  • داره عید میشه، نمی‌خوای به ناخن‌هات صفایی بدی؟ ۴۰٪ تخفیف فقط تا آخر همین هفته. همین الان نوبتت رو با ارسال کلمه “عید” فیکس کن.
  • فرقی نداره دنبال طرح‌های فشن هستی یا مینیمال؛ ما برای شما بهترین‌‌ها را رقم می‌زنیم! (آدرس اینستا)
  • لاک ژل رایگان، هدیه شب عید ما به تو (نام سالن)
  • دوست داری هزینه کاشت ناخنت رایگان باشه؟ قراره برای 30 نفر به ‌قید قرعه یک جلسه کاشت یا ترمیم رایگان در نظر بگیریم؛ کافیه با ما (شماره تلفن) در تماس باشی.· ناخن‌هات رو بهاری کن + ترمیم رایگان
    (فقط کافیه شماره‌ت رو ثبت کنی)

2. ارائه پیشنهاد ویژه؛ افزایش انفجاری تعداد مشتریان

اگر می‌خواهید هم مشتری جدید جذب کنید و هم مشتریان قدیمی پاشنه در سالن زیبایی را از جا بیاورند، بهترین گزینه، پیشنهاد تخفیفات ویژه به آنان است.

در واقع انجام دادن برخی خدمات رایگان و کم‌هزینه مثل: درست کردن یک شکستگی جزئی، چسباندن لنز روی ناخن و یا آف روی طراحی و لاک ژل، نه تنها باعث ایجاد دوستی و محبت بیشتر می‌شود بلکه تعداد افراد زیادی را به سمت شما می‌کشاند.

ارائه تخفیف برای جذب مشتری ناخن

می‌توانید در کنار فرستادن متن تبلیغاتی برای جذب مشتری آفرها و خدمات مناسبتی مختلف مثل: شب یلدا، عید نوروز، ولنتاین، روز مادر و… را به آنان پیشنهاد دهید. پس، حتما آفرها را در لیست خدمات خود قرار داده و مشتریان را با ارسال پیامک انبوه از این تخفیف‌ها مطلع کنید.

ضمنا فراموش نکنید که می‌توانید با دستگاه ثبت شماره مشتری و گروه‌بندی و دسته‌ بندی مشتریان تبلیغات موثرتر و مقرون به‌صرفه‌تری داشته باشید.

مثلا با ایجاد گروه‌های vip زمان ترمیم را به مشتریان اطلاع دهید و نوبت آن‌ها را با دریافت پاسخ از سمت‌شان فیکس کنید. این نوع تعامل هم در وقت شما و مشتری صرفه‌جویی می‌کند و هم ریتنشن مارکتینگ را بالا می‌برد؛ یعنی با حفظ مشتریان فعلی و جذب افراد جدید افزایش درآمد چشم‌گیری اتفاق می‌افتد.

    • دم عیدی ناخن‌هات رو نونوار کن! ۳۰٪ تخفیف برای خدمات لاک ژل و دیزاین فقط تا پایان اسفند با ارسال عدد 12
    • پرطرفدارترین طرح‌های کاشت ناخن با تخفیف 100 هزار تومانی! همین حالا تماس بگیرید.
    • هر طرحی بخوای بهترش رو برات اجرا می‌کنیم؛ فقط بگو چی می‌خوای؟! رزرو عدد 1

3. فرمول ساده جذب مشتری ناخن، بهترین خود باشید!

ارائه بهترین خدمات به زیباجویان مهم‌ترین عامل جذب مشتری ثابت و وفادارسازی مشتریان است. در واقع اولین و کلیدی‌ترین نکته‌ای که باعث تبدیل شدن یک مشتری جدید به مشتری دائم می‌شود این است که خدماتی که شما روی ناخن مشتری انجام می‌دهید به درستی و به بهترین شکل انجام شود؛ پس تمام سعی‌تان را بکنید تا خدمات کامل و بی‌نقصی ارائه دهید.

·به واسطه خدمات ما از خدمات هر مرکز کاشت ناخن دیگری بی‌نیاز خواهید شد. ناخن کاران ماهر ما آماده هستند تا زیبایی را به انگشتان دستان‌تان هدیه دهند. فقط کافی‌ست برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با ما تماس بگیرید.

4. کیفیت حرف اول را در هر کاری می‌زند؛ چه ناخن کار باشید چه جراح قلب!

از آنجایی که مشتریان لاین ناخن معمولا دوست ندارند زود به زود ناخن‌کارشان را عوض کنند بنابراین اگر سالن یا شخصی را پیدا شود که نسبت به بقیه بهتر باشد قطعا همان مورد را به طور ثابت انتخاب می‌کنند؛

اما اگر کیفیت کارتان به اندازه‌ای نباشد که مشتری را راضی کند نتیجه‌ای جز توی ذوق زدن مشتری ندارد و دلیلی برای مراجعه بعدی به شما نمی‌بیند. بنابراین سعی کنید دوام کارتان تا حدی باشد که مشتری نه تنها دفعه بعدی شما را انتخاب بلکه به دیگران هم معرفی کند.

نمونه پیام برای جذب مشتری ناخن

  • کاشت ناخن با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت‌ها در (نام سالن، آدرس)
  • اینجا قراره انگشتای دستت رنگ و رویی دوباره بگیرن. همین الان منتظر تماست هستم. (شماره تلفن)
  • کیفیت کار، تضمینی است تا دوباره برای ارائه خدمات نزد ما بیایید. ارائه باکیفیت‌ترین خدمات کاشت ناخن فقط با (نام سالن، آدرس)

نمونه پیامک جذب مشتری ناخن کار

5. همیشه به سلیقه مشتری در تمام مراحل کار احترام بگذارید!

نکته بعدی در مورد مشتری‌مداری و جذب مشتری کاشت ناخن این است که از همان لحظه شروع کار، به نظرات و سلیقه مشتری احترام بگذارید.

در واقع شما فقط باید گزینه‌ها را به او نشان دهید تا طبق میل و سلیقه‌ای که دارد طراحی و شکل نهایی ناخن خود را انتخاب کند و در آخر کار رضایت کامل از خدمات‌تان داشته باشد؛ در غیر این صورت حتی اگر بهترین موادگذاری را انجام دهید و لوکس‌ترین متریال را هم استفاده کنید چیزی جز نارضایتی او نصیب‌تان نمی‌شود.

لمنیت ناخن مطابق سلیقه مشتری

  •  دنبال طرح‌های ظریف و شیک برای ناخن‌هایتان هستید؟ به پیج اینستاگرام ما…. سر بزنید و نمونه‌ای که می‌خواهید را انتخاب کنید.
  •  نگران نباش! دقیقاً همون طرحی که بهمون می‌دی رو برات می‌زنیم. (آدرس اینستا)
  •  رنگ و طرح دلخواهت رو به ناخن‌هات بزن؛ مشاهده نمونه‌کار و رزرو وقت در پیج….

6. شنونده خوبی باشید!

مورد بعدی در رابطه با شخصیت شماست؛ یعنی در زمان خوشگلاسیون ناخن مشتری 😀 باید یک شنونده خوب هم باشید. به عبارتی علاوه‌بر این که ناخن‌کار هستید لازم است مشاور خوبی باشید و سعی کنید به صحبت‌هایی که در حین کارتان بازگو می‌کند گوش دهید و با روی خوش با او برخورد کنید.

 شاید فکر کنید که این کار چه ارتباطی به شما دارد اما باید بدانید گفتن جملات انگیزشی برای جذب مشتری یک رکن مهم است چون خیلی از خانم‌ها فقط خدمات را نمی‌بینند و اکثرا به خاطر خوش برخورد بودن ناخن‌کار، مجددا به او مراجعه می‌کنند.

تعامل با مشتری برای جذب مشتری ناخن

یادتان باشد که مشتری در وهله اول به خاطر حس و حال خوبی که می‌گیرد پیش شما می‌آید وگرنه همیشه کار بهتر و قیمت مناسب‌تر هم هست!

7. وقت شناس و خوش قول باشید

سعی کنید همیشه آن‌تایم باشید و بتوانید در همان ساعتی که به مشتری وقت داده‌اید کارشان را انجام دهید؛ یعنی نگذارید زیاد معطل شوند؛ مخصوصا حواستان باشد که تماس‌های تلفنی طولانی مدت در حین کار نداشته باشید و خیلی صحبت نکنید.

علاوه‌بر این با دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت پلاس می‌توانید نوبت‌دهی، رزرو آنلاین، لغو نوبت، تعیین ساعت مراجعه مشتری و همچنین یادآوری‌ها و اطلاع‌رسانی‌های لازم را ارسال کنید.

وقت شناسی برای تعامل مشتری ناخن

  • مریم عزیزم وقت ترمیم ناخن‌های خوشگلت نزدیکه
    چه تایمی وقت آزاد داری؟ نوبتت رو از بین گزینه‌های زیر رزرو کن
    1. دوشنبه ساعت 2
    2. سه شنبه ساعت 1
    3. چهارشنبه ساعت 12
  • سپیده عزیزم فردا ساعت 11 منتظر دیدن روی ماهت برای ترمیم ناخنات هستم.
  • سارا جانم فراموش نکنی که دوشنبه وقت کاشت ناخن داری؛ بی‌صبرانه منتظرتم.

8. لحن و کلام محترمانه؛مشتریان شما لایق احترام اند!

نحوه صحبت کردن و کلامی که با مشتریان دارید خیلی مهم است. سعی کنید حتی اگر با آن‌ها صمیمی شدید و یا از شما کوچک‌تر بودند حد احترام را حفظ کنید و کلمات محترمانه را در کلام‌تان بگنجانید.

لحن و کلام محترمانه در جذب مشتری ناخن

  • سلام عزیزم، مینا هستم؛ ازت دعوت می‌کنم که هدیه لاک ژل به همراه یک جلسه ترمیم و تخفیف 40 درصدی رو از دست ندی!
  • سلام عزیزم، خوبی؟ مریم هستم از سالن … فقط تا پایان این هفته یک تخفیف و یک هدیه ویژه برای لاین ناخن شما در نظر گرفتیم. اگه تمایل داشتی می‌تونی عدد 1 رو ارسال کنی تا با هم در ارتباط باشیم.

9. معاشرت و تعامل با مشتری

جدیت و تمرکز روی کار یک اصل است ولی سعی کنید موقع کار کردن، تمام مدت سرتان پایین نباشد و اخم نکنید؛ یک معاشرت کوچک با ارتباط چشمی و لبخندی که روی لب‌تان دارید فضای کار را برای خودتان هم جذاب‌تر می‌کند. 

چاشنی منش و اخلاق خوب را در حین کار اضافه کنید تا مثل یک غذای دلچسب در زمان گرسنگی، مشتری هم از کارتان لذت ببرد؛ 

حتی می‌توانید با دادن اعتماد به نفس و انرژی مثبت، حس خوبی را به آنان انتقال دهید! مثلا یکی از ویژگی‌های ظاهری او را پیدا و از آن تعریف کنید تا علی‌رغم هنری که به خرج می‌دهید اولین مراجعه‌کنندگان را به مشتری ثابت خود تبدیل نمایید.

جدیت و تمرکز در جذب مشتری ناخن کار

  •  زیبایی و زیبا دیده شدن حق هر خانم است؛ در کلینیک تخصصی کاشت ناخن ما درهای زیبایی را به سوی خود باز کنید. طبق سلیقه‌تان هر آنچه در ذهن دارید را به شما هدیه خواهیم داد. (نام سالن)
  • به انگشتت ناخن‌هایی زیبا هدیه بده. می‌دونستی چقدر همین ناخن‌ها جذاب و دلبرت می‌کنن؟ پس چرا قشنگشون نکنی؟ با من در تماس باش.

نمونه متن تبلیغاتی برای جذب مشتری ناخن کار

10. تسلط به ترندهای روز و کامل بودن ابزار کار

سعی کنید پالت رنگی لاک ژلی که دارید کامل باشد و انواع مختلف دیزاین‌ها را داشته باشید. علاوه‌بر این، ترندهای روز دنیا را هم دنبال کنید تا بتوانید پیشنهادهای جذاب‌تری به مشتریان بدهید.

  • با جدیدترین و به‌روزترین وسایل کاشت و ترمیم، زیباتر شوید. خدمات کاملا تخصصی در (نام سالن)
  • ارائه خدمات کاشت ناخن در طرح‌ها و مدل‌های مختلف توسط … با سابقه کاری … ساله. (تلفن تماس)

11. نمونه کارهای خوب بهترین دلیل برای انتخاب شما

جدی گرفتن پلتفرم‌های مختلف مثل اینستاگرام تاثیر خیلی زیادی در جذب مشتری دارد چون غالبا اکثر مشتریانی که جذب خدمات ناخن می‌شوند در این پلتفرم‌ها به دنبال یک ناخن‌کار خوب هستند.

علاوه‌بر این می‌توانید با تبلیغات پیامکی به معرفی خدمات و صفحات اجتماعی کاریتان بپردازید و یک تیر و دو نشان بزنید. یعنی هم تعداد دنبال کنندگان‌تان بالا می‌رود و هم مشتریان جدید با دیدن نمونه کارهای منتشر شده در این پلتفرم‌ها، جذب می‌شوند.

جذب مشتری ناخن کار در اینستاگرام

  •  هر طرح بهاری، شبیه یک نقاشی رویاییه؛ وقتشه بهاری بشن دستامون با این نقاشی‌های قشنگ! (آدرس اینستا)
  •  یک ترکیب خوب از رنگ‌های پاستیلی، انتخاب خوبی برای استایل‌های تابستونیه. برای رزرو نوبت به دایرکتم پیام بده. (آدرس اینستا)
  •  ما (نام سالن) با کلی طرح و ایده جدید، داریم به استقبال عید و طرح‌های جذاب بهاری می‌ریم! ما رو دنبال کن تا تو این مسیر همراهمون باشی. (آدرس اینستا)
  •  می‌دونستی ناخن‌های زیبا می‌تونن استایلت رو زیباتر نشون بدن؟ از نمونه کارهای ما (اینستا) دیدن کن.

حرف آخر

را‌ه‌های جذب مشتری برای کاشت ناخن دغدغه خیلی از ناخن‌کاران مخصوصا تازه‌کارها است که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ اما کسی موفق می‌شود که نه تنها کار تمیز و خوب به مشتری تحویل می‌دهد بلکه با زیرکی و پیگیری مداوم، راه و روش‌های آن را پیدا و اجرا کند؛ مثل فروش و جذب افراد از طریق بازاریابی پیامکی که هم آسان و اقتصادی است و هم مطمئن.

در واقع تبلیغات پیامکی درست و اصولی در کنار ارائه خدمات حرفه‌ای و مشتری‌پسند بهترین راه افزایش جذب مشتری است که تنها با دایرکت پلاس (دستگاه ذخیره شماره موبایل به همراه 21 امکان جذاب و متنوع برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان) میسر می‌شود. اگر علاوه بر کاشت ناخن در زمینه فروش لوازم آرایشی هم کار می‌کنید مقاله «بهترین نکات جذب مشتری لوازم آرایشی با ارسال پیامک + نمونه موفق» از دست ندید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *